ავტობუსის ჯარიმები. The End


ეს პოსტი დიდი ხნის წინ უნდა დამედო. დავწერე, შესწორების მიზნით დრაფთებში შევინახე და დამავიწყდა…

ერთ-ერთი წინა პოსტის გაგრძელებაა, სადაც დავწერე, თუ როგორ დამაჯარიმა დაუსწრებლად ყვითელი ავტობუსის კონტროლიორმა და ეს შემთხვევით აღმოვაჩინე ინტერნეტში.

ეს უკვე ჩემი “დაჯარიმების” მეორე შემთხვევა იყო და მის გადახდას არ ვაპირებდი, ამიტომ მოვინდომე გამერკვია რისი გაკეთება შემეძლო. მივედი ცაბაძის ქუჩაზე, ჯარიმების განყოფილებაში. იქიდან გადამამისამართეს  ვაგზლის ქუჩაზე, სადაც კომპანიის იურიდიული სამსახურში. მივედი, დავრეკე შიდა ტელეფონზე. როდის-როდის მიპასუხეს და თანაც ისეთი ტონით, აშკარა იყო ერთი სული ჰქონდათ ტელეფონი გაეთიშათ. წესიერად არც იკითხეს შემთხვევის დეტალები. ლამის ძალით ვაიძულე მოესმინათ და ვკითხე ვისთვის უნდა მიმემართა რომ ეს ჯარიმა მომხსნოდა. იურისტმა (იმედია იურისტი იყო ხაზის  ბოლოს) მიპასუხა, რომ ადგილობრივ პროკურატურაში უნდა მივსულიყავი და იქ გაარკვევდნენ.

ცაბაძის ქუჩაზე დავბრუნდი, რომ ჩემს სახელზე გამოწერილი  ყველა ჯარიმის ასლი ამეღო. გაირკვა, რომ

1. ყველა ჩემი ჯარიმა ერთი და იმავე პირის მიერ იყო გამოწერილი.

2. ეს ადამიანი რამდენიმე დღის წინ გაეთავისუფლებინათ სამსახურიდან.

3. შემეძლო ჯარიმის გასაუქმებლად სასამართლოსთვის მიმემართა. მაგრამ ასევე შემომთავაზეს, რომ სასამართლომდე საქმე არ მისულიყო, სამაგიეროდ კი აწ უკვე ყოფილი კონტროლიორი გადაიხდიდა ჩემზე გამოწერილ ჯარიმას.

ამ პირობას დავთანხმდი. დაველოდე მოვლენების განვითარებას იმ მოტივით, რომ დროულად გადაუხდელობის შემთხვევაში აუცილებლად მივმართავდი სასამართლოს. ჯარიმის 1 თვიანი ვადა 6 იანვარს იწურებოდა, ონლაინ სისტემამ გადახდა 4 იანვარს მიჩვენა.

“ჭირი იქა, ლხინი აქა”-ს დაწერამდე სატრანსპორტო კომპანიის შესახებ  ჩემი რამდენიმე შენიშვნა: 

1. რაღაც რიგზე ვერ არის. კონკრეტული დამნაშავე დაისაჯა, ანუ სამსახური დაკარგა, მაგრამ არ ვარ დარწმუნებული რომ სხვებიც იგივეს არ აკეთებენ. პირად საუბრებში რამდენიმე ადამიანმა მითხრა, რომ მსგავსი შემთხვევის მოწმეები თავადაც გამხდარან, ანუ როდესაც ჯარიმას იღებს პირი, რომელიც იმ დროს სულ სხვა ადგილას იმყოფებოდა. ერთი ადამიანის დათხოვნა ზოგად სიტუაციას არ შეცვლის და პრობლემას საბოლოო ჯამში ვერ მოაგვარებს. სანამ სისტემაში არსებული ხარვეზები არ გასწორდება, მოქალაქეთა “დაჯარიმების” პრაქტიკა იარსებებს.

2. იურიდიული სამსახურის მუშაობით ძალიან უკმაყოფილო ვარ. პირი, რომელსაც შიდა ტელეფონით დავეკონტაქტე, აგდებულად და საკმაოდ უხეშად მელაპარაკა. კარგი იქნებოდა კლიენტებთან ურთიერთობა ესწავლებინათ სამსახურში მიღებამდე.

3. ჯარიმების განყოფილებაში არაჩვეულებრივი ხალხია. მე ვისაც დავეკონტაქტე შეეცადნენ ყველანაირად დამხმარებოდნენ და ამომწურავი პასუხები გაეცათ.

4. საქმიანი კორესპონდენციის წერაში ძალიან მოიკოჭლებენ. ძალიან გამიჭირდება ჩემი 6 დეკემბრის წერილის პასუხს “დამაკმაყოფილებელი” და “ამომწურავი” ვუწოდო. ველოდი უფრო სრულ განმარტებას, მათ კი აი ასე მომწერეს:

satrasporto kompaniis cerili

იანვრის შემდეგ რამდენჯერმე კიდევ გადავამოწმე სატრანსპორტო კომპანიის საიტი და, საბედნიეროდ, მეტი “ჯარიმა” აღარ მინახავს. იმედია აღარასოდეს მომიწევს დავუბრუნდე ამ თემას.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s